Menu
https://www.smaragdwijnenathome.nl/veelgestelde-vragen
Zoeken

Veelgestelde vragen

Account

Waarom een SW at home account?

Zo heb je toegang tot de shop, de prijzen, exclusieve pakketten en aanbiedingen. Kan je snel en makkelijk een bestelling plaatsen en eerdere bestellingen terugkijken.

Hoe maak ik een account aan?

Via de menuknop shop of door het klikken op het poppetje rechts bovenin. Hier kan je je naam en e-mailadres invullen, waarna je direct een account aanmaakt. Binnen 2 minuten heb je toegang tot de shop.

Hoe zit het met mijn privacy?

Smaragd Wijnen gaat vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. Dit is terug te lezen in onze Privacyverklaring, die je hier terug vindt. 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Voeg de artikelen toe aan je winkelmandje via de bestelknop.
  2. Klik vervolgens op je winkelmandje rechtsbovenin en klik op “naar winkelmand” (om je winkelmandje te bekijken) of op “bestellen” (om direct de bestelling te plaatsen).
  3. Vul je gegevens in en kies een betaalmethode.
  4. Zodra de betaling is afgerond krijg je een bevestiging per mail.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Stuur een e-mail naar shop@smaragdwijnenathome.nl met het ordernummer van de bestelling en de wijziging die je graag zou willen zien. Indien deze nog niet is verwerkt is het mogelijk de bestelling te wijzigen.

Geschenken

Zoek je een mooi geschenk? En wil je hiervoor iets anders dan de pakketten die in de shop worden aangeboden, neem dan contact met ons op via shop@smaragdwijnenathome.nl. Dan stellen we dit voor je samen.

Bezorgen/afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We verwerken je order zo snel als mogelijk. In principe kan je de wijn binnen 5 werkdagen thuis verwachten. Heb je hier vragen over? Neem dan even contact op per mail via shop@smaragdwijnenathome.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. We maken gebruik van diverse verzendpartijen en onze eigen distributie. Als we de wijn door derden laten bezorgen ontvang je een track-en-trace melding. Als we de bestelling zelf bezorgen nemen we hierover rechtstreeks contact op.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja. Bij het plaatsen van de order kan je aangeven dat je de bestelling wilt ophalen in Driebergen. Geef hierbij in het opmerkingenveld in stap 2 aan wanneer je dit zou willen doen. Reken hiervoor minimaal 1 werkdag. Je ontvangt een bevestiging wanneer je order klaar staat. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Dit is afhankelijk van de verzendpartij en zal zichtbaar zijn via de track-en-trace code.

Ik wil het afleveradres wijzigen

Geef het door via shop@smaragdwijnenathome.nl. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.

Verzenden naar het buitenland?

Je kan je pakket naar het buitenland laten verzenden. Bij afrekenen kan je zien naar welke landen wij verzenden en wat de verzendkosten zijn. 

Opmerkingen/vragen?

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden neem dan contact met ons op via shop@smaragdwijnenathome.nl. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Tips/verbeterpunten

Heb je een tip of een verbeterpunt? Geef het aan ons door via shop@smaragdwijnenathome.nl.